Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009

By Μυρτώ!

Εντάξει, το ομολογω οτι το να δω τη μουρη μου τυπωμένη (έστω και σε σχολικο περιοδικο) μπαινει σιγουρα στις 5 πιο κορυφαιες στιγμες της ζωης μου!! Οταν ειδα μαλιστα οτι ξοδεψαν και μια ολοκληρη σελιδα για μενα, εμεινα μαλακας... Γιατι ξοδεψαν ομως; Στον ενικο καλυτερα.. Ξοδεψε.. Σ αγαπαω ρε χαμενο!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΥΡΤΩΩΩΩΩΩΩ!


Photobucket



Το κειμενο λοιπον κατω απο τη μαπα μου ηταν το εξης:
"Ξερω γιατι απελπιζεσαι τοσο συχνα.Ειναι γιατι θελεις να σ'αγαπανε ολοι και αυτο δεν ειναι ανθρωπινως δυνατον.Θα μπορουσες να ησουνα το πιο ζουμερο, το πιο γευστικο, το πιο συναρπαστικο ροδακινο του κοσμου και να προσφερεσαι σε ολους. Υπαρχουν ομως και ανθρωποι που ειναι αλεργικοι στα ροδακινα.Αυτοι θα θελησουν ισως να γινεις μπανανα. Ποσο συχνα δε γινομαστε μπανανες για αλλους, που θελουν ροδακινα! Τι θλιβερη φρουτοσαλατα. Ειναι προτιμοτερο να πεις στον αλλον: "Λυπαμαι που δεν μπορω να ειμαι μπανανα. Θα το θελα πολυ να ημουνα μπανανα για σενα. Βλεπεις ομως, ειμαι ροδακινο". Και ξερεις τι θα συμβει; Αν περιμενεις αρκετα, θα βρεις καποιον που του αρεσουν τα ροδακινα. Και μετα θα μπορεις να ζησεις σαν ροδακινο και οχι σαν μπανανα. Σκεψου χασιμο ενεργειας που εχει κανεις προσπαθωντας να γινει μπανανα, ενω ειναι ροδακινο!"




Οταν το διαβασα, περιττο να πω οτι κωλοχαρηκα και αγκαλιαζα τη Μυρω με συχνοτητα 1000 φορες ανα δευτερολεπτο! Και οταν περασε το πρωτο σοκ, τοτε συνειδητοποιησα ποοοοοοσο δικιο εχει. Απο δω και περα λοιπον αποφασισα οτι κατοχυρωθηκε σαν ατακα το "συγνωμη αν ψαχνεις για μπανανες αλλα εγω ειμαι ροδακινο!" Και αν το χρησιμοποιησω ποτε, το μονο σιγουρο ειναι οτι ο συνομιλιτης μου δεν προκειται να καταλαβει λεξη! Εχει και τα θετικα του ομως... Τουλαχιστον θα ξερω οτι για αρκετη ωρα μετα θα με σκεφτεται, προσπαθωντας να καταλαβει τι στο διαολο του ειπα... Παμε αλλη μια: ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΥΡΤΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: