Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

antifeminist?not really..



Ανεκαθεν θεωρουσα τα αγορια πολυ καλυτερη παρεα απο τα κοριτσια... Βεβαια ειναι κατι σαν στανταρ, ενα ειδος κλισε, οτι τα κοριτσια περνουν καλυτερα σε κοριτσοπαρεες.. Ισως οι κοριτσοπαρεες που εχω βρει κατα καιρους να ειναι ακαταλληλες αλλα εγω προσωπικα δεν ενιωσα ποτε να περναω καλυτερα με κοριτσια... Ισως να φταιει το γεγονος οτι ο ανταγωνισμος κοντευει να ενσωματωθει στο γενετικο κωδικα της συγχρονης γυναικας, η το οτι υπαρχουν μερικες που ειναι πραγματικα πολυ χαζες, αλλες που προσπαθουν να δειξουν (και να αποδειξουν) με διαφορους τροπους οτι ειναι χαζες επειδη νομιζουν (η γνωριζουν) οτι πουλαει περισσοτερο και φυσικα αλλες που ειναι εξυπνες αλλα το κανουν τοσο μεγαλο θεμα (λες και ανακαλυψαν οι ιδιες τη θεωρια της σχετικοτητας) που σε φτανουν στα ορια να θελεις να τις αρπαξεις απ το λαιμο. Ευτυχως ομως, ΕΥΤΥΧΩΣ, υπαρχουν και εξαιρεσεις, βρισκεις και εναν νορμαλ ανθρωπο να συννενοηθεις γιατι απο καποια στιγμη κ μετα αρχιζεις να νιωθεις οτι πρωταγωνιστεις σε τσιρκο. Βεβαια θα μου πεις, τα αγορια ειναι καλυτερα? Ισως ναι. Κανεις δεν ειναι τελειος βεβαια, ουτε καν πλησιαζει για την ακριβεια, αλλα τουλαχιστον βγαινοντας εξω με αντροπαρεα ξερεις οτι θα περασεις καλα..Και πλακα θα κανετε και δεν θα ανησυχουν μηπως το απεναντι τραπεζι τους θεωρησει ανωριμους....Στην τελικη ανωριμοι ειμαστε παρτε το χαμπαρι...Και στην ηλικια μου (ειδικοτερα) αλλα και γενικα..Γιατι ποιος μπορει να ισχυριστει οτι εχει ωριμασει πραγματικα και να εχει δικιο? Οεο? Βεβαια και στις αντροπαρεες υπαρχουν εξαιρεσεις, αλλα για καποιο λογο τα κοριτσια σαν παρεα μου φαινονται πιο δυσπροσιτα και ολιγον τι πιο ξενερωτα. Μοναδικος στοχος ειναι να γινουν θεες (οσο μπορει η καθεμια) για ριξουν κανεναν γκομενο (η να ριξουν περισσοτερους απο τις υπολοιπες). Αν λοιπον, οπως ισχυριζονται, περνουν τοσο ωραια σε κοριτσοπαρεες, γιατι καθε φορα που βγαινουν μονο κοριτσια κανουν τα παντα για να μην παραμεινουν ετσι αλλα να προσθεσουν ενα αρσενικο στη συλλογη τους??? Τι να πεις.... ΓΥΝΑΙΚΕΣ :)

6 σχόλια:

Mairyliscious είπε...

συμφωνω γλυκεια μου !!!
πολυ ζηλιαρες σπαστικες και δεν βγαινουν εξω για να διασκεδασουν αλλα να δειχτουν και να ψαχτουν !

αγγέλικα είπε...

χαιρομαι που ακουω και κοριτσια να συμφωνουν.τουλαχιστον δεν ειμαι η μονη!

jimank1hc είπε...

πιο εύκολο μου είναι να καταλάβω τα χαοτικά μαθηματικά παρα τη γυναίκα
είναι σαν την ποίηση και το θεό...

φιλία ναι μπορεί να υπάρξει αρκεί να μην την βλέπεις ερωτικά... (κάτι όχι και τόσο απίθανο...)

εγώ πάλι θα έλεγα πως εξαρτάται τον άνθρωπο, όσο αναφορά με τον ποιον προτιμώ να κάνω παρέα... δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τον άντρα ή τη γυναίκα...

αγγέλικα είπε...

"είναι σαν την ποίηση και το θεό..."
πολυ μ αρεσε αυτο!

jimank1hc είπε...

είναι όντως έτσι?
τι λες? που τα ξέρεις τα πράγματα και από μέσα ως γυναίκα...

αν πεις ναι να μου το δικαιολογήσεις... ;-)

αγγέλικα είπε...

απλα η γυναικα εχει μια στανταρ λογικη που στα ματια των ανδρων φαινεται παραλογη..διαφορα νοοτροπιας ειναι..τπτ αλλο