Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2009

salonika madness

Εκπεμπω απο Θεσσαλονικη και ειναι τεεεεεεεεεεεελειαα!!
Leykos Pyrgos Pictures, Images and Photos

Μπορει να μην ξερω σεχδον κανεναν ακομα, μπορει να μην ξερω την πολη και να ΠΕΙΝΑΩ σχεδον ολη τη μερα τωρα που δεν εχω τη μανουλα μου να με ταιζει, μπορει να χαθηκα προσπαθωντας να βρω φαρμακειο που να εχει ορθοδοντικη οδοντοβουρτσα (-ορθοδοντικη? τι ειναι αυτο? - για σιδερακια.....? - υπαρχει ειδικη??/ εεεεεεεεελεος, φαρμακοποιος σου λεει μετα) μπορει την πρωτη νυχτα που με αφησαν ολοι στη μοιρα μου να κοιμηθω μονη μου να σηκωνομουνα καθε 20 περιπου λεπτα με μαθηματικη ακριβεια για να τσεκαρω οτι οντως εχω κλειδωσει την πορτα, μπορει να εφτανα καθε μερα στο πανεπιστημιο μιση ωρα νωριτερα κ παλι να πηγαινα καθυστερημενη στο μαθημα γιατι οσο και αν προσπαθουσα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ,μπορει.., μπορει.., μπορει...
Kαι ομως ειναι υπεεεεεεεεεεροχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!

4 σχόλια:

jimank1hc είπε...

είσαι στο Αριστοτέλειο στην αγγλική φιλολογία?
είναι μια φίλη μου εκεί!

καλή αρχή!
και να προσέχεις! (όχι πολύ... λίγο μόνο...)

αγγέλικα είπε...

προσεχω βρε.. αγγλικη φιλ. στο ΑΠΘ ναι. τωρα τη φιλη σου να την ξερω, χλωμο...κανεναν δεν ξερω..! θα μαθω ομως που θα παει :P

jimank1hc είπε...

ήθελα να σου πω το όνομά της αλλά δεν ξέρω το email σου...

αν θες στείλε μου εσύ mail...

τέσπα

είναι τέλεια η φοιτητική ζωή ειδικά αν είσαι μόνος σου σε ξένη πόλη!!!
ε αφού προσέχεις λοιπόν ζήσε ζήσε ζήσε!!
πάρε όσες περισσότερες εμπειρίες μπορείς, αν στο επιτρέψει και ο χρόνος σου κανε και ταξίδια μόνη σου ή με παρέα! και στην Ελλάδα κιόλας τώρα θα έχεις άπλετο χρόνο!!

μη τα φορτώσεις όμως γιατί με τά θα τα βρεις βουνό...
ξέρεις εσύ...

Ανώνυμος είπε...

den iparhei kali moy kamia eidiki odontovoyrtsa gia tin orthodontiki einai mia apli metria odontovoyrtsa,,esi apla tha alaxeis ton tropo poy tha tin hrisimopieis sta siderakia soy... apla iparhei to mesodontio vourtsaki ( poy to zitas etsi ,giati hrisimopiete kai alloy) kai to hrisimopieies katw apo to sirmataki....ara den nomize oti fteei i faramakopoios ..alla o giatros soy poy den soy exigise i i diatiposi soy!!!