Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2009

B-DAY!!

cake Pictures, Images and Photoscake Pictures, Images and Photoscake Pictures, Images and Photos
Ενταξει, το ξερω πως εχω καταντησει αηδια καθε τρεις και λιγο post για γιορτες και πανηγυρια αλλα δεν φταιω εγω που γεννηθηκα 11 Νοεμβρη και πηγαν και με βγαλανε Αγγελικη. Οταν ημουν πιτσιρικι καθε φορα που ερχοταν η γιορτη η τα γενεθλια μου κρατουσα μουτρα στους γονεις μου και τους εκανα τη θανατηφορα ερωτηση:¨"Και γιατι βγαλατε εμενα ετσι και οχι τη Βαλεντινα(η big sis!) που εχει γεννηθει Δεκεμβριο??Για να μου παιρνετε ΜΟΝΟ ΕΝΑ δωρο για γιορτη-γενεθλια?"Και ναι, η αληθεια ειναι οτι αυτη η ερωτηση ηταν το μονιμο βασανιστηριο μου παλιοτερα. Τωρα που μεγαλωσα (!) τουλαχιστον τα εχω κοψει αυτα...Αλλα παντα προβαλλω το γιορτη-γενεθλια-2-σε-1 επιχειρημα καθε χρονο για να απαιτησω ακριβοτερο δωρο. Απαραδεκτη ε?? Δε βαριεσαι..Χρονια μου πολλα!! Να ζησω να με χαιρονται! Και καλα μυαλα - οπως επιβαλλει το 18 που συνοδευει τα φετινα γενεθλια μου!

7 σχόλια:

Mairyliscious είπε...

axaxaxaaaxa xronia sou polla !
na eisai kala kai eutuxismenh !

αγγέλικα είπε...

s euxaristw polu!!!

_nina_malvada_ είπε...

XRONIA POLAAAA!!!

se katalaveno..ime kego enas apo aftous pou pernane ena doro...exo tin giorti mou mia mera meta ta gene8lia mou..atimi gonis me tis idees tous..

αγγέλικα είπε...

χαχαχ..ειναι οργανωμενη η συνωμοσια!!

meraldia είπε...

Xronia Polla, Xronia Polla!!!!!!!!
xxxxxx

BrownAndCookies είπε...

hello honey... how was your b day? my was great :)

kiss from Portugal***

márcia*

αγγέλικα είπε...

definitely memorable.!!!
one of the b-days i'll never forget!