Παρασκευή, 25 Δεκεμβρίου 2009

do they know it's christmas time at all??

Color Splash Lights Pictures, Images and Photos
Υπαρχει τιποτα πιο ομορφο απο τη μελαγχολια των Χριστουγεννων? Να καθεσαι και να χαζευεις με τις ωρες τα φωτακια ν'αναβοσβηνουν στο δεντρο και να σκεφτεσαι..Αυτα που περασαν και θα θελες να ξαναζησεις...Αυτα που περασαν και δε θελεις καν να θυμασαι...Αυτα που περασαν απο μπροστα σου τοσο γρηγορα που δεν προλαβες καν να τα αγγιξεις... Και (μερικες φορες) αυτα που περιμενεις η θα θελες να ερθουν..Βασικα, δεν ξερω αν ειμαι μονο εγω, παντως για μενα σπανιως ισχυει το τελευταιο. Γενικα, τα Χριστουγεννα μου φαινονται να εχουν κατι παρελθοντολατρικο. Γιατι ειναι γιορτη αγαπης. Και μου φαινεται απειρως ευκολοτερο να αγαπα κανεις το παρελθον του παρα το μελλον του. Βεβαια το αντιστροφο θα ηταν πολυ πιο υγιες και αισιοδοξο, αλλα το παρελθον σου ειναι η ιδια σου η ζωη. Ε, λοιπον, εγω καθε Χριστουγεννα βλεπω το φιλμακι της ζωης μου να παιζει μπροστα στα ματια μου (και μπροστα στα φωτακια) και χαιρομαι... Οχι γιατι τα εχω κανει ολα σωστα... Αντιθετως, το μονο που βρισκω ειναι οτι στις περισσοτερες των περιπτωσεων τα εκανα σκατα. Αλλα και παλι η μελαγχολια ειναι τοσο γλυκια και ομορφη που δεν θα την αλλαζα για τιποτα. Βασικα δεν ξερω ποιο ειναι χειροτερο, το οτι ειμαι ξυπνια στις 5.20 το χαραμα και γραψω τις μπαρουφες μου η το οτι ακομα και τωρα παραλληλα χαζευω τα φωτακια και χαζογελαω?? Σοβαρα, το χριστουγεννιατικο πνευμα που με επισκεφτηκε παλι φετος θρονιαστηκε και δεν λεει να φυγει...
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!


2 σχόλια:

Mairyliscious είπε...

polu mou arese auto to post !
polu alithino !
kala xristougenna xronia polla !!!

αγγέλικα είπε...

επισης!! χρονια πολλα κ οτι επιθυμεις..κ παντα με χαμογελο!!! :)